• Korak 2 – Peskarenje

    Korak 2 – Peskarenje

    Sada ispeskarite površinu pomoću Festool automobilskih sistema LEX3 150 / 3 ili Festool automobilskih sistema EETS / EC 150/3 koji poseduju meko rezervno jastuče. Vrsta abraziva koju sada treba da upotrebite jeste P400 / P500 da biste uklonili strukturu prethodno nanetog prajmera i ostavili savršenu površinu za osnovni premaz koji će biti nanet.

  • Step 5 b - Blending area preparation - whole area

    Step 5 b - Blending area preparation - whole area

    To prepare the whole blending area, use 3M P1000 abrasive (e.g.. 260L, Flexible Disc or Trizact™) with an interface pad on a DA machine.

Efikasno peskarenje za popravku štete od sudara

  • 3M abrazivi obezbeđuju osnovu za najbolje rezultate farbanja. Portfolio uključuje brusne ploče i trake, ručne i abrazive za mokro brušenje. Pravi abraziv igra ključnu ulogu u dobroj završnoj obradi. Bilo da je u pripremi, sušenju prajmera ili finom brušenju: naši kvalitetni abrazivi i bogata ponuda dodataka dizajnirani su kako bi Vam pomogli da bezbedno i efikasno vežbate svoje procese, naročito...

      

     

Vodič korak po korak za procese peskarenja za popravku vozila


Peskarenje karoserijskog filera – priprema za nanošenje prajmera

  • Korak 1 – Očistite područje

    Tokom pripreme za aplikaciju filera, očistite površinu koja treba biti popravljena. Brusite do golog metala koristeći Cubitron™ II 150+ na mašini za dvostruko dejstvo - kako biste stigli do oblasti na koju želite da nanesete filer.

  • Korak 2 – Nanesite Dry Guide premaz i osigurajte klinasti presek

    Korak 2 – Nanesite Dry Guide premaz i osigurajte klinasti presek

    Nanesite 3M Dry Guide premaz da biste istakli sve 150+ ogrebotine, a zatim obeležite ivice oko metala sa Cubitron™ II 220+ kako biste sprečili da bilo koji rastvarač pređe preko ivica i dovede do prelivanja.

  • Korak 4 – Nanesite Dry Guide premaz na osušeni filer

    Kada se filer osuši, nanesite 3M Dry Guide premaz kako biste prikazali strukturu filera i kontrolisali brzinu finog brušenja. Dry Guide premaz takođe pomaže pri redukovanju začepljenja i produžava trajanje abraziva.
  • Korak 5 – Peskarenje filera

    Koristite Cubitron™ II 150+ mašinski ili uz pomoć ručnih rašpi, za brzo oblikovanje oblasti oko filera.

  • Korak 6 – Nanesite ponovo Dry Guide premaz da označite fine ogrebotine

    Ponovo nanesite 3M Dry Guide premaz kako biste istakli sve dublje ogrebotine i nesavršenosti na površini koje treba ukloniti finim abrazivima.

  • Korak 7 – Ublažite ogrebotine

    Korak 7 – Ublažite ogrebotine

    U cilju pripremanja površine za nanošenje prajmera, redukujte ogrebotine od 150+ koristeći granulacije 220+. Za optimalne rezultate, koristite abrazive sa ručnim rašpama.

  • Korak 8 – Završno peskarenje pre prajmera

    Korak 8 – Završno peskarenje pre prajmera

    Prateći proces ručnog fino brušenja, koristite mašinu dvostrukog dejstva (Festool Automotive Systems LEX 150 / 5 ili Festool Automotive Systems ETS / EC 150 / 15) i Cubitron™ II 220+, u pratnji P400 / P500 kako biste unapredili lepljenje prajmera.

  • Korak 9 – Područje mešanja boja

    Privremeno zaštitite bilo koje okolne ivice maskirnom trakom, pre nego što pripremite površinu za mešanje.
  • 9a : koristite 3M™ Fleksibilne abrazivne listove P1000 - P1200 kako biste pripremili ivice i stilizovali linije površine na koju treba naneti osnovni premaz.

  • 9b: Da biste pripremili čitavo područje mešanja boja, upotrebite 3M P1000 abraziv (npr. 260L+, fleksibilni disk ili Trizact™) sa interfejsom na mašini dvostrukog dejstva.

  • 9c : koristite Scotch-Brite™ sive diskove na mašini sa dvostrukim dejstvom sa ekstrakcijom prašine, očistite površinu radi pripreme za osnovni premaz, očistite površinu sa 3M krpama za čišćenje, a zatim obojite oblast za prajmer ukoliko je potrebno.

    Nanesite i osušite prajmer koji ste izabrali, u skladu sa uputstvima proizvođača.

Fino peskarenje za lakiranje – Priprema površine prajmera koja je spremna za nanošenje osnovnog premaza

  • Korak 1 – Nanesite Dry Guide premaz

    Korak 1 – Nanesite Dry Guide premaz

    Nanesite Dry Guide premaz na oblast prajmera da biste mogli da kontrolišete napredak.

  • Korak 2a – Poravnajte površinu

    Korak 2a – Poravnajte površinu

    Prvi korak u brušenju završava se sa P320 / P400, koristeći 3M abrazivne listove na ručnoj rašpi, u centralnoj oblasti za popravku, oko filera.

  • Korak 2 – Ponovo nanesite Dry Guide premaz

    Korak 2 – Ponovo nanesite Dry Guide premaz

    Nanesite ponovo Dry Guide premaz da označite fine ogrebotine.

  • Korak 3 – Ručno peskarenje stilizovanih linija

    Korak 3 – Ručno peskarenje stilizovanih linija

    Da bi se izbeglo spaljivanje sa kasnijom upotrebom mašine za dvostruko dejstvo, sve ivice i linije unutar oblasti za popravku najpre treba izbrusiti ručno, uz pomoć Hookit™ Fleksibilnih abrazivnih diskova P1000.

    Savet: ne brusiti kroz prajmer i ne otvarati metal opet. Ukoliko se ovo dogodi, molimo Vas da budete sigurni da ste prekrili celu oblast odgovarajućim slojem (u skladu sa preporukama proizvođača!). Loše tretirana oblast biće vidljiva kada se primeni tamniji osnovni premaz i u krajnjoj liniji može dovesti do korozije.

  • Korak 4 – Uklonite strukturu nanetog prajmera

    Korak 4 – Uklonite strukturu nanetog prajmera

    Sada ispeskarite površinu pomoću Festool automobilskih sistema LEX3 150 / 3 ili Festool automobilskih sistema EETS / EC 150/3 koji poseduju meko rezervno jastuče. Vrsta abraziva koju sada treba da upotrebite jeste P400 / P500 da biste uklonili strukturu prethodno nanetog prajmera i ostavili savršenu površinu za osnovni premaz koji će biti nanet.
  • Korak 5a – Priprema područja mešanja boja – ivice

    Korak 5

    Korišćenjem Scotch-Brite™ sivog diska na Festool mašini dvostrukog dejstva automobilskog sistema sa ekstrakcijom prašine, očistite površinu da biste je pripremili za nanošenje čistog osnovnog premaza. Očistite površinu 3M krpom za čišćenje panela i odgovarajućim odmašćivačem na vodenoj bazi.
  • Korak 6 – Završno čišćenje

    Korak 6 – Završno čišćenje

    Kao poslednji korak pre nanošenja osnovnog premaza, još dok je automobil u komori, očistite površinu pomoću 3M™ Tack Cloth Aqua krpe.

Peskarenje E-premaza za pripremu novog dela

  • Korak 1 – Osigurajte područje

    Korak 1 – Osigurajte područje

    Pregledajte deo za zamenu- očistite u skladu sa preporukama proizvođača.

    Radeći od unutrašnjosti do spoljašnjosti, koristite Scotch Brite sivi da biste označili centralni deo oblasti, kao i ivice.

  • Korak 2 – Peskarenje

    Korak 2 – Peskarenje

    Sada ispeskarite površinu pomoću Festool automobilskih sistema LEX3 150 / 3 ili Festool automobilskih sistema EETS / EC 150/3 koji poseduju meko rezervno jastuče. Vrsta abraziva koju sada treba da upotrebite jeste P400 / P500 da biste uklonili strukturu prethodno nanetog prajmera i ostavili savršenu površinu za osnovni premaz koji će biti nanet.

  • Korak 3 – Uklanjanje prašine

    Korak 3 – Uklanjanje prašine

    Korišćenjem Scotch-Brite™ sivog diska na mašini dvostrukog dejstva sa ekstrakcijom prašine, očistite površinu u cilju čiste aplikacije prajmera.

    Očistite sve u skladu sa preporukama proizvođača farbe i nanesite prajmer.